حصار سازان شرق ایران
خانه / توری / قیمت توری مرغی به همراه ارسال رایگان

قیمت توری مرغی به همراه ارسال رایگان

جهت به دست آوردن جدیدترین قیمت توری مرغی، بایستی به مراجع مختلفی سر زد. این گونه از محصول بر اساس عوامل گوناگونی قیمت گذاری می شود. شرکت های تولید کننده، تعیین نرخ کالای خود را انجام می دهند. همچنین نوع خرید، کیفیت و ابعاد کالا، از جمله موارد دیگری می باشند که باعث می گردد قیمت این محصول متغیر باشد. در هر حال، شما به عنوان خریدار، می توانید برای تهیه قیمت های تازه، به سایت های اینترنتی هم سر بزنید. در این سایت ها نرخ ها با شفافیت درج می گردد.

قیمت توری مرغی به همراه ارسال رایگان

بزرگترین مرکز توزیع توری مرغی در ایران

بزرگترین مرکز توزیع توری مرغی در ایراناز جمله انواع مختلف توری ها نظیر توری فلزی لوزی، می توان به نوع مرغی آن اشاره کرد. این محصول از جنس های متفاوتی ساخته شده است. بیشتر در بازار ما مشاهده می کنیم که نوع پلاستیکی و فلزی آن عرضه می گردد. در سر تا سر ایران و در شهرهای مختلف، مراکزی وجود دارند که به شکل عمده و جزئی توری پلاستیکی مرغی و توری فلزی اصل را ارائه می نمایند.

می توان برای تهیه بهترین نوع این محصول، به مراکز این چنینی وارد شد و توری ریز بافت، مستطیلی، توری لوزی و غیره را تهیه کرد. باید گفت توری هایی که جهت نگهداری مرغ ها مورد استفاده قرار می گیرند، انواع مختلفی دارند. مثلاً این گونه از طوری ها ممکن است از فلز سخت و یا نرم تولید شده باشند که به مشتری بستگی دارد تا کدام یک را بخرد.

عمدتاً سعی می نمایند تا برای نگهدار این پرندگان از توری هایی کار بگیرند که نرم باشند؛ زیرا ممکن است که در حین گشت و گذار و یا جنب و جوش، به مرغ آسیبی برسد.

در هر حال، می شود مراجع مختلفی را پیدا نمود که محصولات شرکت های تور بافی فلزی و پلاستیکی را برای مرغ داری ها عرضه می دارند. از آنان می شود توری پرسی ارزان را نیز تهیه کرد؛ ضمن این که خرید توری پنجره نیز از همین عرضه کنندگان امکان پذیر می باشد. در بازارها بزرگ، توری درجه یک فرنگی هم ارائه می شود.

مرکز پخش توری ریز بافت در تهران

مرکز پخش توری ریز بافت در تهرانتوری فلزی ریزبافت، دارای چشمه های بسیار کوچکی است. بیشتر این توری ها جهت، جلوگیری از حشره و نور زیاد استفاده می شود. بی گمان شما هم در منزل و یا اداره نیز از این گونه توری ها استفاده می کنید که اغلب در فصول تابستان به کار برده می شوند. آنان را جلوی پنجره و یا درب های خروجی نصب می کنند تا از ورود حشرات جلوگیری کند.

اما از مرکز پخش این مدل از توری در تهران، می توان در برندها و کیفیت های متفاوتی، کالا را تهیه نمود. بیشتر شعب شرکت های تولیدی و وارداتی در این شهر فعالیت می کنند. آنان به هر میزانی که مشتری خواسته باشد، توری را برایش عرضه می دارند. خلاصه این که خرید توری حشره گیر و سایه بان ریزبافت از مراجع مختلفی در تهران انجام شدنی است؛ چون که در پایتخت کشورمان، فروشگاه های زیادی در این حوزه خدمات ارائه می دهند و مشتری در هر رنگ و جنسی که خواسته باشید، می تواند کالا را تهیه کند.

توری های ریز بافت را تولیدی ها از دو جنس پلاستیکی و فلزی می سازند که نوع پلاستیکی آن از پلیمرهای مختلفی ساخته شده و در همین حال انعطاف پذیری بالاتری دارند. به همین دلیل سعی می شود در مواد مختلف بیشتر از همین نوع توری کار گرفته شود. اما این توری ها را حتی در حمل و نقل و کارهای ساختمانی نیز استفاده می کنند.

بازار خرید انواع توری مرغی درجه یک

بازار خرید انواع توری مرغی درجه یکدر هر منطقه از کشور که ساکن هستیم و می خواهیم نوع درجه یک توری مرغی را تهیه کنیم، قادر خواهیم بود که به بازار خرید این گونه از محصولات سر بزنیم. این نوع از توری ها دارای وزن ها، ابعاد و رنگ های متفاوتی هستند. نوع پلیمری آنان دارای وزن کمتر و بی گمان نوع فلزی دارای وزن بیشتری می باشد.

با مراجعه به مراکز عرضه، می شود به راحتی آن در عرض، چشمه، جنس و همچنین ضخامت مفتول متفاوتی تهیه کرد. پخش توری مرغی به اشکال متفاوتی صورت می گیرد. نوع با کیفیت و مرغوب این کالا، از بهترین جنس ها تولید شده است. در هر صورت، می توان این کالا را در این وزن ها از بازار تهیه نمود:

  • توری فلزی مرغی در وزن ۷٫۵ کیلوگرم
  • توری فلزی مرغی در وزن ۶ کیلوگرم
  • توری فلزی مرغی در وزن ۹ کیلوگرم
  • توری پلاستیکی مرغی با وزن ۶۰۰ گرم
  • توری پلاستیکی مرغی با وزن ۶۵۰ گرم
  • و غیره

عرضه توری پنجره مقرون به صرفه

عرضه توری پنجره مقرون به صرفهتوری های پنجره دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشند. این توری ها را می توان به پلیسه، آکاردئونی، ثابت، برای پنجره های پی وی سی، آلومینیومی و غیره تهیه کرد. موارد کاربرد هر کدام از این توری ها متفاوت می باشد. آنان را از جنس هایی مانند: پلاستیک، فلز و پارچه تولید می کنند و عموماً جلو و یا پشت پنجره ها نصب می نمایند.

هر کدام از این توری ها را شرکت های مختلفی می سازند و روانه بازار می کنند. عرضه توری پنجره مقرون به صرفه را فروشگاه های متعددی انجام می دهند. برای این که بتوان نوع ارزان محصول را به دست آورد، بایستی به مرکز فروش توری که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند، سر زد. به این طریق می توان با کیفیت ترین محصول را به نرخ های پایینی به دست آورد. از طرف دیگر، این گونه از کالا را می شود از طریق اینترنت هم خرید. سایت های زیادی عرضه کننده این کالا در رنگ ها و مدل های متنوعی می باشند.

توری های مخصوص پنجره، موارد کاربردشان زیاد است. با استفاده از آنان می توان جلوی ورود گرد و غبار و حشرات موذی را گرفت. از انی گونه توری ها بیشتر در فصول گرم استفاده می کنند؛ زمانی که نیاز به تهویه هوای اتاق خود داریم.

برند های برتر در حوزه توری مرغی

برند های برتر در حوزه توری مرغیتوری مرغی را شرکت های متعددی در ایران می سازند و به اشکال مختلفی وارد بازار خرید و فروش می کنند. این شرکت ها سعی شان بر این است تا با تولید بهترین نوع کالا، محصولات خود را به فروش بالاتری برسانند. در همین حال، برندهای برتر از متریال و مواد اولیه ای استفاده می نمایند که باعث استحکام بیشتری توری می گردد.

توری مرغی را همان گونه که در بالا هم متذکر شدیم، از جنس های متنوعی می سازند. از آن بیشتر برای حصار کشی و سایبان استفاده می کنند. به نوعی مرغ و پرندگانی که در فضا و محیط باز نگهدرای می شوند، برای مراقبت از آنان از این گونه توری ها کار می گیرند که در رنگ ها و همچنین ابعاد گوناگونی ارائه می گردند.

شرکت هایی که در ساخت این توری ها فعالیت می نمایند، به صورت عمده محصولات شان را عرضه می دارند. خریدار این گونه از محصولات اغلب کسانی می باشند که در کار پرورش طیور و یا مراقبت از آنان می باشند.

شرکت وارداتی توری مرغی در سراسر کشور

شرکت وارداتی توری مرغی در سراسر کشوردر کنار این که شرکت های گوناگونی توری مرغی پلاستیکی و فلزی را تولید می نمایند، برخی از بازرگانان، این محصول را از کشورها متعدد دیگری خریداری کرده و وارد بازار داخلی می کنند. این شرکت ها تلاش شان بر این است تا نوع کمیاب و نا موجود را وارد نمایند و در دسترس مشتریان قرار دهند.

وارد کنندگان در ابعاد و طرح های متفاوتی این کالا را به بازار عرضه می دارند. آنان به وسیله نمایندگی ها و همچنین وب سایت هایی که راه اندازی می کنند، توری مرغی باکیفیت را به فروش می رسانند. خرید توری مرغی فلزی از این وارد کنندگان در ضخامت های متفاوتی امکان پذیر می باشد. واردات توری مرغی از کشورهای مختلفی صورت می گیرد.

اگر خریدار توری های خارجی هستید و می خواهید نوع اعلاء آن را تهیه کنید، سری به مرکز خرید توری مرغی در هر شهری که ساکن آن می باشید، بزنید. به این طریق قادر خواهید بود که بهترین و مرغوب ترین نوع این کالا را که ساخته شرکت های بزرگ خارجی می باشد، تهیه کنید.

صادرات توری پلاستیکی به کشور های اروپایی

صادرات توری پلاستیکی به کشور های اروپاییصادر کننده توری مرغی پلاستیکی به کشورهای اروپایی، این محصول را در تنوع زیادی عرضه می دارد. عمدتاً شرکت های تولید کننده و همچنین گروه های تجاری مختلف، در این عرصه فعالیت می کنند.

آنان سعی می کنند تا با ارائه مرغوب ترین نوع محصول، در بازارهای رقابتی این کشورها، جای پای ثابتی پیدا کنند. در کل، صادرات چنین کالایی به اروپا، از بهره و سود زیادی برخوردار است و اگر شرکت های تولیدی ما بتوانند طبق استانداردهای این کشورها توری ها را بسازند، می توانند در آمد زیادی داشته باشند.

با همه این ها، صادر کنندگان با در نظر داشت موارد فوق، می کوشند تا محصولات خود را به بازارهای کشورهای اروپایی با بهترین شرایط، ارائه کنند.

تولید و عرضه توری مرغی در سراسر کشور

تولید و عرضه توری مرغی در سراسر کشورکارخانه جات متفاوتی در کشورمان وجود دارند که در کار ساخت این محصول می باشند. آنان به شیوه های گوناگونی کالای خود را به بازار عرضه می دارند.

شما در هر جایی از کشور که باشید، می توانید به راحتی بهترین توری های مرغی تولید شده در ایران را تهیه کنید. از جمله برندهای معروف در این زمینه می شود به توری مرغی قم اشاره کرد که در انواع بسیار متنوعی ساخته می شود و روانه بازار می گردد.

در هر حال، شرکت های تولیدی، عرضه کننده اصلی محصولات شان به سر تا سر ایران هستند. آنان با ایجاد شعبه های گوناگون و همچنین راه اندازی سایت های متفاوت، کالای خود را از این طریق هم عرضه می دارند. این تولیدی ها تامین کننده توری مرغی در نیز محسوب می شوند.

نمایندگی پخش و فروش توری فلزی در شمال کشور

نمایندگی پخش و فروش توری فلزی در شمال کشورتوری های فلزی مدل های متفاوتی دارند و همین طور از فلزات مختلفی ساخته شده اند. نوع خوب و با کیفیت آن، از فولاد تولید شده که کاربرد زیادی در صنایع گوناگونی دارد.

برای آن تعداد از افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند و می خواهند این محصول را تهیه کنند، توصیه می شود که به نمایندگی شرکت های سازنده مراجعه نمایند. به این ترتیب خواهند توانست توری های فلزی خوب و مرغوب را در انواع و مدل های مختلفی به دست آورند. این گونه از محصول را می شود برای حصاری کشی باغ، زمین، کارخانه و غیره مورد استفاده قرار داد و در همین حال کاربردهای مختلف و زیاد دیگری هم دارد. از جمله توری های فلزی موجود در بازار می شود به این موارد اشاره نمود:

  • توری گابیونی
  • توری پرسی
  • توری مرغی
  • توری جوشی
  • توری مش
  • توری سرند
  • و غیره

تشخیص توری مرغی اصل

تشخیص توری مرغی اصلتوری مرغی اصل را می شود با مراجعه به فروشگاه های معتبر تهیه کرد. متأسفانه در بازار عرضه چنین کالایی، نوع نامرغوب این محصول هم ارائه می شود که با سر زدن به فروشندگان مورد اعتماد، قادر خواهیم بود که نوع مرغوب و با کیفیت را تهیه کنیم.

این عرضه کنندگان، برندهای مشهور و نام آشنایی ایرانی و خارجی را ارائه می کنند که دارای نشان شرکت و همچنین آرم استاندارد است. به این شکل خواهیم توانست که بهترین نوع کالا را به دست آوریم و از آن با خیالی آسوده در هر جایی که نیاز داشته باشیم، مورد استفاده قرار دهیم.

در هر حال، برای خرید چنین کالایی حتماً باید به بهترین ارائه دهندگان حضوری و غیر حضوری مراجعه شود.

فروشنده توری حشره گیر درجه یک صادراتی

فروشنده توری حشره گیر درجه یک صادراتیتوری حشره گیر درجه یک، موارد کاربرد زیادی دارد که به بخشی از آن در بالا اشاره کردیم. از طرفی، یکی از کاربردهای اصلی این گونه از کالا، استفاده آن در گلخانه ها می باشد. در این مکان ها، این توری ها هم به شکل سایبان مورد کاربرد قرار می گیرند و هم این که از وارد شدن حشرات موذی و آسیب رساندن به محصول، پیش گیری می نمایند.

روی هم رفته، این توری ها به خارج از کشور هم صادر می شوند که از کیفیت بالایی برخوردارند. فروشنده اصلی چنین توری هایی، شرکت های تولید کننده می باشند. این محصول را به نام توری گلخانه هم یاد می کنند.

مرکز خرید توری مرغی در تهران

مرکز خرید توری مرغی در تهراناز مرکز خرید توری مرغی در تهران، می توان این کالا را در هر رنگ، طرح، ابعاد و جنسی که خواسته باشیم به دست آوریم.

تنوع در مراکز عرضه چنین محصولاتی در پایتخت کشورمان زیاد است. ارائه دهندگان توری های مرغی، نوع خارجی و ایرانی کالا را به فروش می رسانند. از آن ها می شود خرید عمده و جزئی را انجام داد. خلاصه این که اگر می خواهید بهترین و مرغوب ترین کالا را تهیه کنید، پس سری به بازارهای تهران بزنید.

در بازارها، فروشندگان معتبر زیادی فعالیت می کنند که توری های برندهای مشهور را ارائه می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09156924075
شماره پشتیبانی: 09333103377
آدرس کانال: fansban@
پست الکترونیکی: aalfaac@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش تور رابیتس در فروشگاه های معتبر

فروش تور رابیتس از جانب فروشگاه های معتبر انجام می شود. آن ها به اشکال گوناگونی محصولاتی از این دست را ارائه می دهند. باید گفت، در ایران شرکت های متعددی را می ت

پاسخی بگذارید