حصار سازان شرق ایران
خانه / فنس / پایه فنس / فروش پایه فنس درجه یک ارزان

فروش پایه فنس درجه یک ارزان

پایه فنس چیست؟ پایه فنس از تجهیزات مورد نیاز برای نصب انواع حصار و فنس می باشد. در واقع پایه فنس، ستون هایی از جنس های مختلف بوده، که در انواع فنس کشی ها استفاده می شود. وظیفه ی این محصول، صاف نگه داشتن حصار است و از خم شدن یا دفرمه شدن آن جلوگیری می کند. استفاده از پایه فنس در حصار کشی، امری کاملا ضروری می باشد و اگر این محصول حذف گردد، حصار پس از مدتی خم شده و می توان حتی از روی آن عبور کرد. بسته به ارتفاع فنس پایه هایی در سایز های مختلف، استفاده می شود. تنوع پایه ها زیاد می باشد. در بسیاری از کشور ها، پایه های چوبی، به دلیل شکل و جنس طبیعی، طرفداران بیشتری دارد. شما می توانید این محصول را با جنس و قیمت مناسب از بسیاری از فروشگاه ها، تهیه نمایید. فروش پایه فنس، در همه جای کشور انجام می شود. در ادامه شما را با انواع پایه فنس و مزیت های هر کدام، آشنا می کنیم.

فروش پایه فنس درجه یک ارزان

بهترین مارک پایه فنس ایرانی و وارداتی

بهترین مارک پایه فنس ایرانی و وارداتیباید بدانید که قیمت روز پایه فنس، بر اساس جنس آن تعیین می گردد. مثلا اگر پایه از جنس آهن باشد، با افزایش قیمت آهن، قیمت این محصول نیز افزایش می یابد.

در واقع قیمت پایه ها بر اساس موارد زیر تعیین می گردد:

  • قیمت مواد اولیه برای تولید پایه
  • ارتفاع پایه
  • جنس پایه

همانطور که در مقدمه گفته شد، پایه فنس برای نصب توری فلزی ریزبافت، فنس و سیم خاردار، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در مکان هایی که قصد دارند فنس کشی کنند، ابتدا پایه ها را در زمین نصب کرده و سپس فنس ها، نصب می شوند.

انواع پایه فنس از جنس های زیر تهیه می شوند:

  • لوله نبشی
  • بتن
  • چوب
  • آهن
  • گالوانیزه

مرکز تولیدی پایه فنس در کشور

مرکز تولیدی پایه فنس در کشورباید بدانید که پایه های فلزی بسیار بیشتر از انواع دیگر استفاده می شوند و نوع گالوانیزه و سیاه، از مقاومت بالایی برخوردارند.

لوله که به شکل استوانه ای تو خالی می باشد، به دلیل سبک بودن  و قیمت مناسب،می تواند به عنوان پایه فنس نیز، استفاده شود.

لوله ها متداول ترین پایه، برای فنس ها می باشند. پایه های لوله ای را می توان از جنس های:

  • گالوانیزه گرم
  • گالوانیزه سرد
  • لوله سیاه
  • لوله داربست دست دوم

تهیه کرد. این لوله ها مقاومت بسیار خوبی دارند و می توانند به عنوان پایه ای محکم استفاده شوند.

اگر پایه، از لوله های دست دوم داربستی تهیه شود، قیمت ارزانی خواهد داشت و برای بسیاری قابل خرید خواهد بود.

عرضه مستقیم پایه فنس

عرضه مستقیم پایه فنس قبل از خرید پایه، به مقاومت آن بسیار دقت کنید. معمولا پایه های چوبی نسبت به انواع فلزی دوام کمتری دارند. بسیاری از افراد، پایه های چوبی را به خاطر تنوعی که دارند و طبیعی بودن آن، انتخاب می کنند. این افراد در واقع دوست دارند که، حصار هایشان را پایه های چوبی احاطه کرده باشد تا شکل محیط، به طبیعت نزدیک تر باشد.

خوب است بدانید که، پایه های چوبی بسیار متنوع بوده  و در انواع طرح و رنگ در بازار موجود می باشد. این محصول را اغلب از چوب درختانی چون: صنوبر، کاج و سرو تهیه می کنند. قیمت این پایه ها نسبت به انواع فلزی، بسیار بیشتر است.

پایه های فلزی، به دلیل سختی فلز ها، از مقاومت بیشتری برخوردارند. این پایه ها از فلزاتی چون: آهن تهیه می شوند. قیمت این محصول، از انواع چوبی ارزان تر می باشد. این پایه ها به دلیل استقامت بیشتر و قیمت مناسب تری که دارند، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و به فروش می رسند.

کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، می تواند باعث پر فروش شدن هر محصولی گردد.

پایه های بتنی هم بسیار مقاوم هستند و از انواع فلزی بیشتر عمر می کنند. این پایه ها بسیار سنگین تر از دو نوع دیگر بوده و نصب آن ها، نیز مشکل تر خواهد بود. قیمت این نوع پایه نیز، از پایه های فلزی دیگر، گران تر می باشد.

صادرات پایه فنس به ترکیه

صادرات پایه فنس به ترکیهجالب است بدانید که، بسیاری از پایه فنس های تولید داخل به ترکیه صادر می شود. همانطور که می دانید همیشه محصولات درجه یک، در دسته ی کالاهای صادراتی قرار می گیرند.

پس، از تمام این ها متوجه می شویم که، انواع پایه با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا در کشورمان تولید می شود، که از کیفیتی جهانی برخوردار است.

این محصول ارز آوری خوبی را نیز، برای کشور دارد.

پس به شما پیشنهاد می کنیم، به جای پایه فنس خارجی از انواع تولید داخلی این محصول استفاده نمایید. مطمئن باشید از این انتخاب، پشیمان نخواهید شد.

در همه ی فروشگاه ها انواع فنس های داخلی و حتی خارجی را می توانید ببینید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کرده و خرید نمایید.

مرکز نمایندگی پایه فنس در شمال کشور

مرکز نمایندگی پایه فنس در شمال کشورپایه فنس تبریز و پایه فنس مشهد بسیار معروف می باشد. این دو شهر در تولید انواع پایه، شناخته شده هستند و محصولات آن ها، با نام این شهر ها، در بسیاری از مراکز به فروش می رسد.

محصولات آن ها به دلیل کیفیت بالا، در سراسر کشور طرفداران خود را دارد و این محصول پس از تولید، به مناطق مختلف ارسال می گردد.

کیفیت تولید این شرکت ها به گونه ای است که، این پایه ها توان رقابت با انواع خارجی را داشته و به بسیاری از کشور ها صادر می شود.

قبل از فنس کشی ابتدا میزان هزینه ها را برآورد کنید. علاوه بر قیمت خرید فنس و قیمت پایه، هزینه ی نصب نیز وجود دارد. معمولا بسته به وزن پایه ها، هزینه ی نصب، متفاوت می باشد.

مثلا برای نصب پایه های بتنی، به دلیل سنگینی آن ها، هزینه ی بیشتری گرفته می شود. خریداران برای خرید پایه های بتنی با مناسب ترین قیمت می توانند به فروشگاه های اینترنتی معتبر رجوع کنند

شرکت توزیع پایه فنس بلند در تهران

شرکت توزیع پایه فنس بلند در تهرانپایه فنس بلند برای فنس هایی با ارتفاع زیاد و پایه فنس کوتاه برای حصار هایی که ارتفاعی کمی دارند، کاربرد دارد.

در فنس هایی که کوتاه هستند، اگر از پایه های بلند استفاده شود، علاوه بر نمای بدی که ایجاد می کند، باعث می شود که بیش از میزان نیاز، هزینه کنید.

همچنین در فنس های بلند، اگر از پایه های کوتاه استفاده شود، پایه نمی تواند به خوبی نقش صاف نگه داشتن حصار را انجام دهد و بعد از مدتی حصار خمیده می شود.

پس انتخاب اندازه ی مناسب پایه، برای هر حصار بسیار مهم می باشد.

فروش فنس نصف قیمت

فروش فنس نصف قیمتبرای نصب پایه فنس در زمین کشاورزی، ابتدا باید تعداد پایه ها مشخص گردد. باید بدانید که تعداد پایه فنس نیز بسیار مهم بوده و نقش زیادی در صاف ایستادن فنس خواهد داشت.

اگر پایه ها با فاصله ی زیاد نصب شوند، نمی توانند به خوبی حصار را نگه دارند و حصار دفرمه خواهد شد. اگر فاصله ی پایه ها بسیار کم باشد، اگر چه مشکلی ایجاد نمی کند، اما تعداد پایه بیشتری استفاده می شود که در واقع موجب افزایش بیهوده ی هزینه ها می گردد.

فاصله ی مناسب پایه ها بین ۳ تا ۴ متر می باشد. پس از تعیین تعداد پایه، محل پایه ها تعیین و حفر می گردد. بخشی از ستون باید داخل زمین قرار بگیرد. پس از قرار دادن ستون، حفره را از شن و ماسه پر می کنند تا پایه را محکم نگه دارد.

در بعضی موارد به جای شن و ماسه، از بتن برای پر کردن حفره ها استفاده می کنند، که اینکار باعث می شود پایه بسیار محکم تر بایستد.

بازار پایه فنس درجه یک

بازار پایه فنس درجه یکانواع پایه فنس به شرح زیر است:

  • پایه فنس های نبشی سبک و سنگین
  • پایه فنس لوله گالوانزه گرم و سرد
  • پایه فنس لوله سیاه رنگ شده
  • پایه فنس لوله سیاه رنگ نشده

این تجهیزات را با ارتفاعی بین ۱/۵ الی ۳ متر می سازند.

پایه فنس آلومینیومی، همانطور که از اسمش مشخص است، از آلومینیوم ساخته می شود و نوعی دیگر از پایه فنس محسوب می شود که بسیار کاربردی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

از پایه فنس ها و انواع توری فلزی پرسی، در مراکز نظامی برای نصب سیم خاردار استفاده می کنند. محافظت در این مراکز یک مسئله ی مهم بوده و باید به خوبی انجام شود. معمولا از پایه های شاخه دار که در دو نوع تک شاخه و دو شاخه تولید می شود، برای این مراکز استفاده می کنند.

برای اینکه بتوان سیم خاردار را بر روی این شاخه ها نصب کرد، لازم است که، روی آن ها سوراخ هایی ایجاد شود. ایجاد سوراخ ها، باید قبل از نصب پایه، انجام گیرد.

در پایه های دو شاخه، معمولا بر روی هر شاخه ۳ سوراخ را ایجاد می کنند که عمق آن معمولا ۶ میلی متر می باشد.

قیمت پایه فنس در بازار اروپا

قیمت پایه فنس در بازار اروپاپایه فنس درجه یک صادراتی را معمولا از فولاد و گالوانیزه می سازند. ویژگی مهم این محصول، مقاومت بالا، در برابر شرایط بد آب و هوایی می باشد. این پایه ها از ترکیب: آهن و روی و تعدادی فلز دیگر ساخته می شوند. پایه فنس گالوانیزه با وجود مقاومت بالا، انعطاف پذیری خوبی داشته و براحتی می توانند آن را به شکل های مختلف در بیاورند.

عملیات گالوانیزاسیونی که بر روی این نوع پایه انجام می شود، آن را در برابر رطوبت مقاوم ساخته و طول عمر محصول را افزایش می دهد. قبل از انجام گالوانیزاسیون، لازم است که، پایه کاملا تمیز شود، تا فرآیند به خوبی انجام پذیرد.

بازار پایه فنس، بازار پر فروشی بوده و بسیاری در این زمینه در کشور فعالیت می کنند. همواره در کشور زمین ها جداسازی می شوند و نیاز به نصب حصار دارند. و همانطور که گفته شد پایه فنس نیز در نصب انواع فنس الزامی می باشد.

همیشه برای فنس های خود از پایه فنس با کیفیت استفاده نمایید. طول عمر این محصول، اگر از جنس خوبی انتخاب شود، بسیار بالا می باشد.

میزان سود تجارت در حوزه پایه فنس

میزان سود تجارت در حوزه پایه فنسافراد معمولا از پایه فنس ارزان قیمت، بیشتر استقبال می کنند. اما در هنگام خرید به جنس و مقاومت محصول، بیشتر از قیمت توجه نمایید تا در آینده متحمل هزینه های بیشتر نشوید.

بهترین مارک پایه فنس را با کمی جستجو می توانید پیدا کنید. باید بدانید که نحوه ی نصب پایه ها نیز بسیار مهم است. باید چاله هایی با عمق مناسب در خاک ایجاد شوند. بهترین عمق بین ۴۰ سانتی متر تا یک متر می باشد. بهتر است، ابتدا محل دقیق پایه ها مشخص شوند و سپس اقدام به حفر نمایید.

بعد از قرار دادن پایه در حفره، آن را با ملاتی از شن و ماسه یا سیمان پر می کنند.

اگر بخواهید پایه های گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدن نیز مقاومت داشته باشند، باید آن ها را رنگ کنید. این کار باعث زیبایی ستون ها نیز خواهد شد.

پایه فنس ایرانی، بسیار با دقت و طی فرآیند های پیچیده، تولید می شود.

خرید پایه فنس اصل

خرید پایه فنس اصلانواع پایه فنس را می توان از لوله ها تهیه کرد. لوله، استقامت بالا و قیمت مناسبی دارد و برای ساخت پایه بسیار مناسب می باشد.

قبل از خرید پایه فنس لازم است که، جنس آن، ارتفاع فنس و سر خم یا سر صاف بودن پایه، مشخص گردد.

در اینجا مختصر توضیحی درباره ی نحوه ی تولید پایه فنس، از لوله داده می شود.

برای تولید پایه از لوله، ابتدا لوله را در اندازه مورد نیاز برش می دهند. سپس درپوشی بر روی لوله قرار گرفته، تا از ورود گرد و خاک و آب، به محیط لوله جلوگیری نمایند. درپوش را به لوله جوش می دهند.

نصب شاخک های آهنی، برای ثابت ماندن لوله در زمین انجام می شود. در مرحله آخر، پایه بدست آمده را رنگ می کنند تا از پوسیدگی و اکسید شدن آن جلوگیری کنند. رنگ ها معمولا به صورت سلیقه ای بوده و به دلخواه مشتری انتخاب می شوند.

بسیاری از شرکت ها توانایی تولید انواع پایه فنس را از لوله، قوطی و نبشی را دارند و این محصول را با بهترین کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

مرجع تخصصی برند های فنس و توری

مرجع تخصصی برند های فنس و توریپایه فنس صادراتی، معمولا از بین بهترین پایه فنس ها انتخاب می شود. پایه فنس باکیفیت را، معمولا از جنس گالوانیزه، که استحکام و مقاومت بالایی دارد، انتخاب می کنند.

برای نصب فنس باغی ابتدا باید بدانید که چه نوع فنسی نیاز دارید و در چه حد می خواهید هزینه کنید. فنس ها هم با جنس های مختلفی تولید می شوند. اما هر چه فنس ضخامت بیشتری داشته و چشمه های آن کوچکتر باشد، محفاظت بیشتری انجام می دهد و البته گران تر از سایر محصولات این حوزه نیز می باشد. بعد از انتخاب فنس به سراغ انتخاب پایه فنس بروید.

در واقع قیمت فنس ها به متراژ بر حسب متر مربع، ابعاد چشمه و قطر مفتول فنس بستگی دارد.

قیمت هر متر پایه فنس نیز به جنس پایه بستگی دارد. البته پایه های بلند تر از انواع کوتاه، گران ترند.

برای این که آب به داخل پایه ها نفوذ نکند، انتهای آن ها را با درپوشی جوش می دهند. این کار بسیار مهم بوده و حتما باید انجام شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرتضی احمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09156924075
شماره پشتیبانی: 09333103377
آدرس کانال: fansban@
پست الکترونیکی: aalfaac@gmail.com

پاسخی بگذارید